Nisa HEBAT
Sekali lagi, aku telah di tag oleh mereka yang sentiasa mengingati diri ku ini. Terima kasih rakan-rakan. Terasa diri ku begitu beharga.


Disebabkan dah dua org peminat i memohon i buat, so i buat la. Saya harap leen dan man berbahagia dengan jawapan saya. I kasik dabel jawapan eyh, merangkumi jawapan utk korg berdua! Yeah!!!


1. Anda rasa anda HOT?
Leen : Aku rasa la jugak aku hot. Bukan stakat aku rasa je, mmg dah ramai org mengakuinya. Xdapat didangkal lagi. Ceyyyyyyy!!! Haktuih! :P


Man : Ye. Tapi saya tau neraka lagi hot. Sekian jawapan saya. 


2. Upload gambar kegemaran anda. 
Leen




Man

Hambek korang! Besar punya aku kasik! Bleh save and buat wallpaper lappy korang ah!

3. Kenapa anda suka gambar ini?
Leen : Sebab kat gambar tu, aku nampak comel kan leen? Syazwan ampang pon nampak happy je gf dia ada kat sebelah. Heeeeee  *blushing*.  Sorry, tergatai sekejap! ;P

Man : Tu gambar masa raya. Muka aku nampak suci je ye x? Yela, baru lps mtk ampun ngn mak bapak. Terasa bagaikan bayi yang baru dilahirkan. Cewahhhhhhhhhhhh!!! Cantik kan aku man? Kurus plak tu. gagagagga ;DDD

4. Bila kali terakhir makan piza? 
Leen : Aku xigt ah. Pe kata ko blnje aku supaya aku ingat. Ko pon xpenah blnje kau kan leen? Cepat2 sket kang nnt bila dah abes blaja, lagi susah ko nk jmp aku. Cmne ko nk blnje aku makan. Tengsssssss!

Man : Sorry, im a vegetarian. Apsal nk tanya piza? Mknn lain xde?Ahad lepas aku makan langsat. Puas?

5. Lagu terakhir anda dengar.
Leen : Richard Marx-Right Here Waiting. Suka lagu ni pasal baru2 ni Syazwan Ampang main piano, lagu ni dia tujukan untuk aku. Heeeee i'm melt. ;D

Man : Jawapan sama seperti di atas. Ok sayang? :D

6. Apa yang anda sedang buat selain dari menyelesaikan tag ini?
Leen : baring2, rehat. penat ouh baru balik kelas.

Man : Ko nak tau apsal? Perlu ke? *langsi sket*

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi yang anda suka orang panggil anda?
Leen : Aku suka kalo bf aku panggil aku sayang. *gatai* Heeeeeeee

Man : Malas la nak jawab soklan ko! Sebok je nak tau. Hahahahahahaa

8. Tag lagi 5 orang.
Man & Leen : Sorry, aku tanak tag sape2. Sebab aku rasa, baik korang gunakan masa yang terluang ni untuk menelaah pelajaran. Final exam semakin hampir. Hentikanlah dari melakukan perkara-perkara lagho rakan-rakanku....

Soalan 9, 10, 11, 12, 13 xde jawapan lah. Harap maaf. Aku xberniat nak kecewakan korang berdua wahai leen dan man, tapi aku dah cuba yang terbaik. Harap korang terima diri aku seadanya kerana aku adalah aku. Salam sayang dari perantauan, NISA.

1 Response
  1. LaLeendan Says:
    This comment has been removed by the author.