Nisa HEBAT
Exam dah dekat. Ada la dalam seminggu lagi. Paper plak elok je bersusun xde gap. Lps satu, satu lagi. Aku pon xfaham knp la jadual exam cm 2. Cam nk mati. Tapi best gak ah. 5hb dah settle exam. Leh bpoya2, leh balik kg. Leh wat suma2 lah! Sonok! Tapi, masalh sekarang aku sekadar stady2 ayam je. Pegi Mawar, konon nak stady ngn Farah, tapi tdo je lbeh. Maklumlah, aku kan allergic tgk bantal, tilam katil bagai, mst aura tdo 2 datang meluap2. Aghhhh ape yg dah stady? Usul Fiqh? huh, ada la sket. RM? Rasa nak mati!!! Huuuuu mula2 ingat RM susah cm haramjadah, tp bila tgk past year q, soklan dia sama lbeh kurang sama je. Sekarang mula la terasa knp la aku xstart stady sejak bulan Ogos hari tu ke, Julai ke, knp la lagi seminggu nk exam baru tgedik2 nak stady. Tapi aku sebenanya xde la heran sgt ngn perasaan aku tu. Rasanya tiap2 sem pon aku mst rs menyesal sket2 pasal xstady awal. Mcm dah jadik kewajipan untuk menyesal. Ah, suma org pon mcm tu kotttt... Haahahhaha sem depan leh menyesal lagik! Weeeee~

Well, sekarang hati tgh riang. Tataw napa. Saya gembira2 sahaja. Somebody is entering my life now. Ngehhhh. But, stady first darl. After final abes, baru bleh nk menggedik2.


One more, I miss my family la. Mula terasa homesick nih. Mak, ayah adik2, along angah. Sedihnya hidup di perantauan. Makan megi je. Tapi mak kat umah masak beriani gam siap ngn ayam masak merah+pegedil ayam+papadom+acar buah. Pastu mak siap publish status kat fb yang adik2 ckp nasik beriani mak masak tu sedap. Uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Mak nihhhh, tau la mak hebat memasak, tp jgn la cter kat anak2 mak yang jauh ni. Xde ke rasa kesian hatta sedikit pon thadap anak mak yang kat Shah Alam ni.... Mkn pon kena discard2. Waaaaa!!!!!


Utk kawan2 seUiTM, Good Luck ah utk final exam ni ye. Byk2n bertenang. Sayang semua!!!


;)

0 Responses