Nisa HEBAT
suara dengarkan lah aku
apa khabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggnya
masih berharap di dalam hatinya....
suaraku berharap, hijau daun.

Saje amik feel. Dah lama rasanya x membebel kat blog. Tgk orang lain dok update blog, blog aku plak dah bersawang2. Maaf ye stalker2 aku pasal lama xupdate! Ape2 pon, i do miss my blog. ouh!

Ok, it seem lately n for the time being aku akan bz serata alam. Buat itu la, ini la, kuliah la, pak gad kejar la ape suma, aku akan menjadi seorang nisa yang myb xberapa nak ada masa untuk kawan, keluarga dan masyarakat sekeliling. Harap lah maklum. Dah pesan awal2 ni. Bukan aku sengaja tanak kuar berpoya2 atau xreply text atau xmengkomenromen kat fb, tp aku bz. Masa untuk diri sendiri pun xde.

Tp cmne pun, aku cuba curi2 gak masa nak lepakss sekejap. Nk deting ke, kejap je. G lunch ngn kengkawan ke. So pada mana2 pihak yang rasa aku ni dah lain, jgn la rasa aku lain. Aku sama je, cuma dunia yang dah berubah. So aku xboleh hidup dengan cara yang lama dalam dunia yang baru.

*tengah blaja time management. Muah!!!!
0 Responses