Nisa HEBAT
Argh, mula la aku nk menyampah2 sekarang. Di kala aku tgh berbahagia dengan kehidupan yang tidak lagi busy dan semakin byk makanan, muncul plak satu masalah. Masalah yang sebanarnya bukan masalah sangat tapi aku gedik2 nk jadikan ia masalah diraja!

Bukan ape, lately ni ada satu fixed line no slalu2 je kol aku. Bler pick up, xnk cakap plak. Woit, seksi sangat ke suara aku ni stakat nk ckp 'hello2'?? Kejadahnya kalau kol stakat nk dgr aku ckp hello 2 3 kali pastu letak. Lepuk nak?!Huh!

Yep, myb ni small matter je. Tapi aku risau ah kalo dalam masa 3 4 tahun orang tu still nk berterusan kacau aku. Come on!!! Ko ni takot sangat ke nak ckp ngn aku? Ke ko xmampu bercakap, tapi terlalu teringin nak guna telepon, so that ko kol aku? Tanak kol orang lain ke bang??

Adeyh....risau. Jap2, nak pikir, aku ada wat salah ngn orang ke? Memang r ada, tp setakat gitu2 jela. Xde samapai menyebabkan anak orang mengandung ke, hilang kewarasan ke atau lain2. Aku jugak rasa aku xde kacau bf/laki orang. Tapi bf/laki orang byk kacau gf kepada bf aku! Hahahahha!!!
1 Response
  1. maybe 2 panggilan dr syarikat pengukir batu nisan... dier x smpai ati nk tny "nk bli x produk baru kluaran syarikat kami???"