Nisa HEBAT
Monday, March 29

Hari ini dari pagi sampai petang x abes2 orang cakap 'Nisa, ko btambah gemuk'. Wah wah wahhhh seronoknya anda semua melafazkan kata2 itu kan. Cis!

Bermula dari pagi, tgh siap2 nak g kelas, Anis cakap aku tambah gemuk. Then terserempak ngn someone kat medan selera flat sek 7, (identiti mangsa terpaksa dirahsiakan), dia pon ala2 nak ckp aku makin kembang. Damn! Sampai fakulti, masyarakat ISBA tengah meeting Family Day, ada gak yg sempat perasan aku makin gemok. Encik Syazwan Ampang pon dengan rasa bangga melafazkan kata2 yang sama sebentar tadi. (lepastu dia soh carik laki lain ;p) Weyh!!!! Kamon la, wth!! Apsal minggu lepas xde sape nak cakap aku dah gemok. Adakah dalam masa dua hari aku mampu menaikkan berat badan dengan sangat hebat sehingga baru dua hari aku xjmp sape2, mereka mampu melihat perbezaan ketara pada aku??? Sedih sekarang. Myb pasal stress kot. Jiwa kacau. Makan coklat byk ah! heeeeeee

Tapi xpe, nanti aku apply masuk biggest looser Asia. Bleh ajak Anis ngn Ceh join skali. Anyone else? hahahahhahahahahahah!!!!
2 Responses
  1. maiSarah Says:

    hahahaa!setoonn..
    aku ngn ceh mane bleh masuk biggest looser..
    nnt ktorg mng..hahaa!!


  2. untebetine Says:

    setuju! ko n anis je gemok..aku kn dh kurus mendadak! hebat!! haha!