Nisa HEBAT
What more can I say? 2009 penuh pancaroba!! Pahit manis. Menangis, ketawa, mencarut, juga puji -memuji dan keji-mengeji.

Masalah yang xpernah abes. Dan jugak keseronokan yang berganda-ganda. Sumanya wujud dalam 2009. Xpe, baru 2009, blom 2012! Hahahahaaha

Ape yang pasti pengalaman mengajar manusia. Kesalahan adalah kayu pengukur kepada penambahbaikan yang bakal dilakukan.

Masalah kewangan 2009 memang sangat mencabar. Defisit yang aku hadapi nampaknya bakal dikendong ke 2010. Tahniah Nisa! Well done! Mulakan 2009 dengan inflasi juga pembayaran cukai2 implisit dan eksplisit.

Btw, orang celcom non stop kol mtk hutang berukband dlu. Saket ati la jugak. Dah cakap nanti taon depan bayar, xpyh la gedik2 nk kol byk kali. Tapi xpe, ini menunjukkan staff celcom amat berdedikasi dan berwibawa. Tidak begitu tuan2 dan puan2? Tahniah celcom! (haktuih)

Masalah dalam family 2009 jugak boleh tahan. Kecik ati sana, kecik ati sini, tapi sibuk gak kalo bleh nk balik tiap2 mggu jmp mak ayah. Kecik2 ati pon, duit mak ayah aku berjaya abeskan dengan jayanya juga. Uh! Salah satu kejayaan yang aku tempa sepanjang 2009! Btw, masalah berkaitan fmly, P&C. Xleh cerita kat cni.

Study plak, just ok. Alhamdulillah, berkat usaha last minute, doa, pertolongan kawan2 dan pastinya lecturer2, result semakin baik. Adalah peningkatan. Thank God. ;)

Yang lain2, kawan rakan taulan. Macam biasa la. Ada je yang xpuas ati ngn aku dan ada je yg aku xpuas ati. Seronok gak kutuk mengutuk. Yang paling best bila cakap pasal orang lain, orang lain plak terasa. Ntah ape penyakit manusia ni aku pon tataw. Malas nak cakap bebanyak. Suka ati kau lah~

Selain tu, 2009 memberi byk pengajaran dalam mengenal manusia. Break up and down. Huh~ One thing for sure, setelah macam2 yang aku lalui, kena dump jugak mengedump, at last I found my man. The one. Hope this relationship kekal dan seperti yang diharapkan.


Mohamad Syazwan Azmi
1 Response
  1. Mimi Ariff Says:

    hensemnya!!!!!!!!!!!!!!!!