Nisa HEBAT
I MISS THEM so much
Ouchhhh....

Mak n ayah, wanna hug both of u..
They are my EVERYTH
ING

Mom, bestfriend, girlfriend.
pic ngn ayah xjmp plak.haih~

And FAMILY of course...
Kejauhan dengan keluarga membuatkan hati terasa kosong....

*on Along's and Kak Fina wedding*

(buat taknampak saya yg gemuk di situ)

It's a HEAVEN to be around them.

Arghhhhh rindu rindu rindu dan sgt rindu!!!!!!!!!!
Intersession plizz habes cepat!!!
Sem 3 plz start lewat sket!
;)
14 Responses
  1. maiSarah Says:

    1 happy family at home!
    =)


  2. Nisa HEBAT Says:

    =)
    sekarang dah double triple homesick lah anis....
    nk balikkkkkk!!!!!!!


  3. maiSarah Says:

    hahaahahahahah!!!
    nk ekot!!!!!!!!!!!


  4. Nisa HEBAT Says:

    wuwuwuwuuuu
    ini serius!(lagu wonderpet)
    aku xmampu hidup di s.alam lagi
    tlalu rindu mak ayah..


  5. raian Says:

    1st - nisa gemok~!!!

    2nd - kirim salam kt mak ayah eaa..u ade abg x..hehehehehehehehehehehehehe..

    3rd - cikgu wink*

    p/s - since bile u xpakai sepek?


  6. Nisa HEBAT Says:

    1st- aku dah xgemuk mcm plkn dlu.

    2nd- kirim salam la aku nk kirim salam! ada je abg yg xkawen lagi. layak ke ko? hahhaa

    3rd- yeah!!!*wink!

    p/s- aku pakai sepek time aku nk pakai je. rabun aku makin teruk. mls pkai lens.


  7. raian Says:

    1st - terbayang2 nisa dlm kegemokan..

    2nd - ak layak bukan?

    3rd - selamat pagi CIKGU~!!!

    p/s - ak pun bgitu..mari kite bukak club "reraba kalo anda rerabun.."


  8. Nisa HEBAT Says:

    1st- aku xgemok, xpendek. aku hanyalah insan biasa...sendu di hatimu, rindu di jiwaku.

    2nd- pe kriteria ko ada wt ko rs layak nk gatai jadik kakak ipar aku?

    3rd- cikgu grang tau!

    p/s; reraba kalo anda rerabun! aku nk jadi pengerusi agung!!!!!


  9. raian Says:

    1st - pendek gemok (since bile layan lagu tuh)

    2nd - cantek menarik ak memang the bom

    3rd - garang? uish..suke2..hehe..

    p/s - muhahaha..makin jahanam nisa nehy


  10. Nisa HEBAT Says:

    1st- ko xtgk transformasi aku lagi....ko jgn terkejut. transformasi aku umpama aku baru keluar dari akademi taw.

    2nd- buruk huduh kau macam kuih bom

    3rd- ko apa yg xsuka. sampah dalam lori sampah pon ko ske.

    p/s: biar jahanam kat dunia, jgn masuk neraka jahanam kat akhirat.


  11. raian Says:

    1st - waaaah..xsabar i nk tgk intai2..

    2nd - damn bom ko

    3rd - cukup sial

    p/s - betol2


  12. Nisa HEBAT Says:

    1st- u tapayah intai2. i bg u tgk suma yg u nk tgk. hahaha

    2-pedulik ape aku

    3- rasanya xcukup sial lagi. nk tmbh lg leh x?

    p/s: ckp aku suma btol. xmenipu.


  13. nunun~ Says:

    rindu mak ayah dan merangkap org perak sama kan?kui3