Nisa HEBAT
Kita perlukan seseorang untuk meluahkan.

Seseorang untuk menenangkan.


Seseorang untuk berahsia.


Seseorang untuk bercerita tentang suka atau duka.


Seseorang untuk bla bla bla.


Tapi perlu ingat, tak suma orang tu IKHLAS dalam membina hubungan, xkira la kawan atau bukan kawan semata-mata.


Manusia boleh berubah...


Rasa-rasa korang nak tengok aku 'berubah' x?
... jumpa di Fakulti Gunting Dalam Lipatan.
14 Responses
  1. untebetine Says:

    sape suh x minx tolong kat aku..
    hahaha!~


  2. Nisa HEBAT Says:

    aku nk ungkit kisah 'wan dan tombol'
    so bleh agak x ape aku nk sampaikan?


  3. maiSarah Says:

    hahahahahahha~
    seronoknye ade fakulti baru..
    =)


  4. Nisa HEBAT Says:

    ang bleh jadik dekan


  5. raian Says:

    abiz ak nk jd ape?
    bukan ak part of uitm gaks ke..
    hahaha..

    sy xnk kamu brubah..
    sy nk kamu jd diri ku..
    bg sy..kamu tidak berubah..
    hahaha..kamu suke mcarut..


  6. Nisa HEBAT Says:

    ko bleh jadik pak gad
    ko kan gagah perkasa
    malam2 kat kem ko slalu kejar anjing
    hahaha


  7. weyh nisa..
    aku nak join ko dlm fakulti gunting dalam lipatan..
    boleh?!~
    ding2!~


  8. Nisa HEBAT Says:

    boleh

    oh ye, aku amik kos 'melahanat orang' kat situ.


  9. raian Says:

    bukan kite ke yg takot ngn anjing tuh..?????


  10. Nisa HEBAT Says:

    hahaha
    xleh bla kn
    tros xbjaga mlm, masuk dorm kte tdo
    gagaga


  11. raian Says:

    owg patot ea bace doa ke ape..
    kite tido..
    lepas lari dr anjing..hahaha..


  12. Nisa HEBAT Says:

    ko arh
    ye2 je cm brani
    last2 lenjan katil aku gk
    hahaha


  13. raian Says:

    gue ketakotan..hahaha..


  14. Nisa HEBAT Says:

    rai takot?????
    wahahaha
    bajet mlm2 ko la hero
    br aku tau hakikat sebenar!