Nisa HEBAT
Tekanan. Masalah melanda!!

Kenapa lately ni customer kurang? Income pon slow je. Cne aku nk extend cafe???? Makanan byk tapi orang xrmai dtg. Ala, abeh la mknn kat atas stove tu busuk kalo lmbt sgt! Rugi arh! Kenapa xrmai customer ni??? Kenapa??? Why?????? Oh, myb pasal sekarang ni tgh bulan kot, xgaji lagik. Ades!


Restaurant plak, cmne nk naik level 20 nih... Bapak slow la. Pon sama cm cafe aku, xrmai org dtg. Cm bazir aku hire worker smp 8 org. Aish! Nak kena jampi agaknya. Xpon bg restoran aku pkai susuk. Huh!


Sekarang ada bisnes baru. Bukak theme park. Jemput la datang ramai2 ye. Kita hidup berjiran. Theme park aku asek rugi je. Sebab baru blaja nk manage. Camne nak ganti Goh Cok Tong ni... (eh, yg develop Genting tu dia r kan? aku bantai je!)


Farmville pon dah pndai sket2. Baru menambah2 jiran. Nak beramal jariah melawat ladang orang. Jemput la ramai2 bagi gift kat budak baru blaja nih. Kikikiki


Chill!!

2 Responses
  1. knapa kt masjid x ramai org nk beribadat nih??? owh... tidak... bukan la, moq... aku x maen mosque tycoon pn...


  2. untebetine Says:

    Lim Goh Tong la! hahaha!