Nisa HEBAT
Hari ini (kalau ikut jam, semalam sebenanye), aku ambil keputusan untuk pergi CIMB. Bukak akaun. Ok, bla bla bla, dah pergi bank, upacara pergi ke mesin atm memang xterlepas lah. Perasaan gumbirak mengwithdraw wang ringgit memang gler best arh. Maklumlah, duit tgh byk kan. Hahahaha~

Dan kerana ketidaksiuman aku hari ini, aku berjaya menghabiskan ratusan ringgit dalam masa beberapa jam. Opss tapi aku x membelanjakan wang yang datangnya dari agensi kerajaan tapi melaui duit rakyat seperti mak bapak aku tu ke arah perkara2 lagho. Tidak sama sekali. Semuanya aku beli 'barang'. Agak sensored, tapi aku perlukannya. Weeee~


Sebenarnya aku dah berniat, duit jpa tuh xnk blnje2 sgt. Aku dah lama berniat mcm tuh. Tapi anggota tubuh aku macam x mengizinkannya. Otak aku asyik nak fikir cara2 abeskan duit je. Tgn kaki aku pon turut membantu. Yang tgn pegang stereng, yg kaki tekan minyak. Aku xmampu nk halang pergerakan tubuh aku ;).


Tapi takpe, 'barang' tersebut merangkumi keperluan jugak. Baru best! Erm.... Cmne nk buat nih? Berniat kepada perkara2 baik tuh memang slalu ada, tapi xmampu nk menzahirkannya. Hasilnya, ntah smp bila duit dalam akaun tuh akan wujud. Ngeh!

3 Responses
  1. raian Says:

    kesimpulannya.....
    kepuasan itu HEBAT..
    hahaha..
    dari segi..er..ermmm..
    teennttt..agak lucah ea dsitu..

    ratusan ringit abiz bgitu saja..
    wawawawa..
    mcm ak dulu la..dpt 500..5hari ak abiz kn..
    ape2 pun..ko lg terokkk..

    tahniah..anda memang HEBAT..
    clap..clap..clap..


  2. Nisa HEBAT Says:

    tenkiu rai!
    (blushing+malu2)
    SIAL ko!
    hahahha


  3. raian Says:

    ape2 pun..
    ko tetap bergande SIAL dari aku..
    HAHAHAHAH!!!~