Nisa HEBAT
1st time nak buat tag2 ni. Aku xreti la leen! Hahahha

1. Adakah anda rasa anda hot?
Ye. Hahahha. Gler confident.

2. Wallpaper laptop/pc yang anda guna sekarang.

3. Cerita pasal gambar ni?
Tgkp gne webcam kat mekdi sec 2. Bosan masa tuh.

4. Kali terakhir makan piza?
Ntah. Xingat tapi ngn farah n sarah. Makan sambil gosip2!

5. Lagu terakhir anda dengar?
Lagu wonderpet. Tgh on9 depan tv ha. Ntah pe je dia nyanyi2 td.

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Tgk tv, makan, kejap lagi nak tdo.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape?
Ica, ateh, mok, sayang, honey, ica, kak nisa, baby, bla bla bla xigt.

8. Tag lagi 5 orang yang nak kena tag?
Huh?? Ah. Tataw. Faizal, Nabel, Rai, Wira, Pika. Ok x?

9. Sape orang no 1 dengan anda?
Bestfren dari sekolah sampai sekarang. Oh Faizal! ;P

10. Katakan sesuatu kepada orang no 5?
Pika! Bler nak cooperate berevent sama2 lagi? hikhikhik

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
Dengan aku. Xbleh ada hubungan ngn orang lain! Kte kan kapel. Hahaha

12. Bagaimana dengan orang no 2?
Lama ko senyap kan nabel. Padahal sek 7 ngn sek9 tu xjauh pon!

13. Kata2 cinta kepada orang no 4?
-nope- ;P

14. Berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?
Faizal-Baik ati, tp sensitif. Kuat merajok. Hahhaa
Nabel-Hyperactive!
Rai-Paling sayang kat aku. Hidup dia xtenteram tanpa aku.
Wira-Sedang praktikal di isetan. Sayang sangat sama gf dia!
Pika-The most active financiers!
2 Responses
  1. LaLeendan Says:

    amboi blog kaaauu...warne warni gitu..hahahaah


  2. Nisa HEBAT Says:

    kerana aku gumbirak!!!
    life is colorful.
    ;)