Flu
Nisa HEBAT
Saya demam...uwaaaaa!!! Sungguh amat x disangka2. Mungkin sbb kena hujan smlm. Ptg smlm hujan turun mencurah2. Ada payung, tp tanak guna. Igtkan xde ape2. Lps kuar smlm, smp kolej je aku trus tdo. Rasa dah xmampu teruskan hidup dengan mata terbuka. Kul 10lbey tjga, badan dah starting panas. Wuwuwu... tp walau ape yg terjadi, on9 tetap on9! xleh lupa...hiks!

Bsama selsema yang teruk, aku dapat rs betapa terseksanya untuk bernafas. Dah teruk cm 2, nk tdo pon xbley...at last, hari ni aku mencatat sejarah lagi. Ponteng kuliah lagi. Aiyakkk agak rugi, tp mmg btol2 xlarat. Sepanjang hari, most masa yg berlalu, aku gunakan utk tdo. Yep, tdo mmg best! Dan asek tdo je, mkn pon lupa.

Neway, terima kasih kepada pihak yg susah payah carikkan ubat selsema utk aku. Sangat terharu with your careness. Ubat 2 mmg best. Mkn je sebijik, trus tumbang. Lena! But, still flu lagi ni...wuuuuu

Agak terkilan, disebabkan flu ni, deria rasa dan bau dah x berfungsi seperti biasa. Mkn pon x rasa apa2. Apakah perasaan anda di kala ini terjadi?? Sgt sedey..Perut yang lapar x memberi ape2 makna skrg sekalipon dihidangkan dengan pizza. Waaaaaaaaa... Segalanya mmg xbermakan.

Agaknya mmg skrg musim demam kot. Sara demam, my rumet demam, dan rmai lagi lah yg demam. Dan aku xpasti mana la pihak yg dah sebarkan virus demam ni kat aku. Mungkin ada seorang yg boleh jadik suspek. Tp die sehat jek.. Oh, myb die passing je demam die kat aku, so die sehat la!ceyttttt lu!

Hiks, neway, nk sambung tdo. Esok ada kuiz MKT. Ditambah lak perasa ngn presentation IB lagi. Lusa test oral arab.Adoyyyy... Waktu yg amat xsesuai utk sakit... Kehidupan yang amat mencabar. =p

2 Responses
  1. Anonymous Says:

    demam ea kak..
    cian akak kite nehy..
    sape insan yg sudi crik ubat tuk ko..
    wah..baik hati..
    nnt ko dah sihat..
    ko kene blaje dye ;p

    karang ko gune payang..
    mesti ko nyanyi lagu..
    ela..ela..ela..aa..aa..


  2. Nisa HEBAT Says:

    mongok sket di situ..
    hahahahaa