Nisa HEBAT
Salam.

Arghhhh aku x mengerti hidup ini. kejap2 aku rasa cam best sangat. kejap2 cam siot jek. cet! sungguh! mungkin benar kata pepatah, hidup xselalu nya indah, langit xselalunya cerah. huh, mungkin aku hanyalah manusia yang dangkal dan rakus mengejar apa yang ingin dicapai. saat2 indah telah membuatkan aku alpa dan tidak bersedia ttg kesedihan yang bakal melanda. gelak ketawa menjadikan aku lupa kemungkinan utk berduka lara. walaupun keadaan xla seteruk mana, tapi aku rasakan ketidakadilan yang wujud. ye, manusia x pernah terlepas dari kesalahan. dan apabila ia dinamakan kesalahan, commonly ia bukan disengajakan apatah lagi dipinta2. ape yang membuatkan aku rs unfair ialah, belum sempat kesalahan diperbetulkan, tanpa sempat aku memohon kemaafan, hukuman telah dijatuhkan. owhh..sungguh betapa x indahnya saat2 itu. hal2 cmni la yang buatkan aku kehilangan mood utk meneruskan kehidupan untuk seketika. walaubagaimanapun, ini xla bermakna aku rs nak mati untuk sekejap. tidak sama sekali.

Saket otak fikir hal cmni sehingga aku rasakan aku telah melakukan kesalahan bodoh seterusnya. sangat sengal dowh... pulang dari fakulti sebelum sempat kuliah bermula adalah satu tindakan bodoh ngeri lagi xberfaedah serta membuang masa. owh..mengapakah... saat macam ni la yang membuatkan aku rindu mak ayah di kampung halaman. mak!!!!!!!! ayah!!!!!!!!!! uwaaaaa nk nanges.... tulah, hidup jauh dari mak bapak ni banyak beno masalahnye yop..... i need to grow up! yeah! harapan mak ayah terlalu tinggi pada anak2. sayang lebey mak ayah! (serta along angah acik aman nenek dan kak fina) =)

hohohohooo sungguh2 aku rasakan hidup ni cam magic. pagi td smp tgh hari rs cam best. huhahuha gaban2. gelak sana gelak sini. tetiba ptg2 yg redup ni berlaku kecelaruan. mcm tetiba. dan aku masih terkejut. sangat terkejut. amat terkejut. terlalu terkejut.. ape yang aku harapkan, keadaan akan pulih seperti biasa. mls nk saket2 otak. aku cuma nak menikmati kehidupan yg indah supaya kelak aku x menyesal membuang masa melayan kesedihan...

'people come and go, but the MEMORY REMAIN forever'
Labels: edit post
0 Responses