Nisa HEBAT
Cik Sara, aku rindu ko!! Hiks...feel like i've lost my baby!!! heeeee 'baby' is nama manja Sara ngn aku. Sara panggil aku 'yang'. Padahal 'baby' ngn 'sayang' 2 panggilan kitorang untuk bf masing2. Menganggap bestfren sbg bf sbb bf xde dpn mata... wuuwuuwuuu. So, leh assume bf sentiasa ada di sisi bila panggil memanggil manja2 begitu. Awwww~~

For the time being Sara xde kat sini. Dekat seminggu dah Sara kena tahan dalam wad. Denggi. So poor my baby...=( Bila la ko nk discharge Sara oi... Sangat rindu weyhh.. Rindu nk gelak golek2. Rindu nak mancarut sama. Rindu nk maki hamun orang. Rindu nk ngompat. Rindu semua aktiviti kita lah!


Heh, feel lost without her. Rasa cam hilang hp buat sementara waktu. Dan sgt kesal kerana xberpeluang melawat Sara. Banyak kekangan nye... Haih.. Whatever it is, hope Sara will be back as soon as possible... Dan kau perlu ready kan telinga untuk mendengar segala cerita yang terjadi sepanjang ketiadaan kau di sini. Betapa classmate kita jadik cm gila lately ni.
Ke'bz'an melampaui batas. Gosip2 panas, hangat dan terbaru! Hahahahaha

Can't wait for Sara!

I rindu u Babe!!!!
1 Response
  1. nas Says:

    ye ke dia dpt denggi??
    gosh!
    sori 4 her.
    cpt baek sara!