Nisa HEBAT
Salam.
hooohaaaaa dis is ma first time blogging~~

Hiks, unbelievable and totally unexpected! at last i have my own blog! perkara ini mungkin boleh diragui oleh suma pihak terutama mereka yg sangat mengenali aku. mungkin keheningan malam (pagi2 buta actually) telah membangkitkan keinginan aku utk mengisi kekosongan (merangkumi kebosanan) dengan cara sebegini. atau mungkin juga atas desakan seorang gadis yang sedang menganggur (cik raihana nadirah rusli) atau nama samaran beliau *tidakupedulikutsukaku*. ntah la. sebenarnya si rai x la sangat soh aku wat blog. aku je yang saje gedik2 nk blogging. tapi xpe, mungkin kegedikkan hari ini membawa tuah pada masa depan aawwww~~~

p/s : maaf, tiada introduce2 diri seperti org lain. get know me better by add my fb and fs at mafia_nsa@yahoo.co.uk. olait geng!=)
Labels: edit post
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    name ak pun slh aje'an..
    isk..isk..isk..sadis..
    tajuk yg sgt perli aku..


  2. Nisa HEBAT Says:

    oh maaf raihanah nadira rusli

    ish xde niat nk erli ko

    menyentap la plak

    hadoyyy


  3. Anonymous Says:

    raihanah nadira sudehy..

    hahaha..

    xmngape la yunk..

    i taw sape i..