Nisa HEBAT
Ouch.... I think I am strong enough to live in this real world. The truth is, I'm totally weak...

Day by day, rasa semakin lost..kosong...dan kehilangan. Seolah-olah wujud satu kuasa yang menarik-narik aku ke lembah yang aku sendiri x mengerti bagaimanakah tanahnya. Segalanya wujud dalam ketidakpastian dan membuatkan aku tercari-cari arah yang sebenar...

Aku sendiri sedari, sejak akhir2 ini aku hidup seolah2 tanpa garisan... Melayang-layang..terhuyung-hayang...dan cuba untuk terbang...Arh..kehidupan yang sukar dan mencabar. Bau-bau kesesatan sedang berjalan-jalan ke arahku...

Aku seperti bukan lagi aku yang gemarkan kedamaian... Perubahan yang aku sendiri kurang selesa... Mencari-cari diri dan hati sendiri.

Melihat kekusutan insan lain menjadikan aku bersemangat, tetapi kala masalah datang kepadaku, aku kelemasan... Aku kehausan.. dan mencari2 air yang dulunya pernah menyirami hidupku...

Sungguh, betapa sukarnya kehidupan kali ini. Seolah2 kepalaku dipijak2 dan dihentak2...Tiada kudrat untukku melawan...Semakin lemah untuk aku teruskan dan segalanya semakin kabur pada pandangan... Aku hanya berserah dan menyerah...

Kehidupan yang penuh tawa dan senyuman pasti akan kembali, cuma detik ini, segala-galanya masih samar-samar... Perlukah terus mengharap atau membunuh segala impian dan kenangan? Atau berpegang pada 'segala yang terjadi, biarlah terjadi?'.

Tolonglah aku.... Di manakah tangan itu kala aku betul2 memerlukannya... Hilangnya tanpa jejak dan membiarkan aku tergantung... Secara tiba2 pimpinan dilepaskan lalu aku terkapai2...arghhhh...

"You can close your eyes to the things u don't want to see, but you can't close your heart to feel what it want to feel"

11 Responses
  1. ekan6masin Says:

    emmm ape nk aku comment eh???


  2. Nisa HEBAT Says:

    hahahahhahaa
    lu memang!



  3. Anonymous Says:

    "You can close your eyes to the things u don't want to see, but you can't close your heart to feel what it want to feel"


    *aku ske ayat niyh..damn much!


  4. Nisa HEBAT Says:

    thank for all da support dear..


  5. Anonymous Says:

    wa touchin bace lu punye feeling~!
    :(


  6. Nisa HEBAT Says:

    wa punya blog
    wa lagi touchg beb
    dalam ati ada duri~


  7. Anonymous Says:

    wa suke lu punyer ayat..
    sadiss~
    ahkz..
    ;p


  8. Nisa HEBAT Says:

    wa tgk lu punya ayat pon gila emo dowh skang
    pahal?
    lelaki durjana kah
    hahaha


  9. Anonymous Says:

    wa susah hati la..


  10. Nisa HEBAT Says:

    lek arh. hidup xde laki nih enjoy weyhhh
    dan best!