Nisa HEBAT
Semalaman, perjalanan yang penuh debaran, membuatkan aku terkapai-kapai sementara. Berdansa di hujung gelisah, teriak di garis resah dan hampir tersungkur di landasan tangis. Meronta-ronta aku meminta perlindungan, namun tak siapa mengendahkan. Dengan berteman alunan suara Anuar Zain dan segala CD, aku gagahi jua hidup ini~

Btw, before gerak balik dari Shah Alam ke Perak, aku menerima MMS dari seseorang. Yang aku sendiri tidak pasti apakah niat beliau di sebalik MMS tersebut. Membuatkan hatiku berdetak kencang. Terasa ingin berlari pantas menuju ke kampung halaman secepat mungkin. Tetapi, setelah ku fikirkan niatku itu, alangkah dungunye. Kalau berlari-lari balik Perak, 3 hari pon xsmp. Drive je kan senang. Hahahaha. Dan MMS beliau adalah seperti berikut :


This is my pic with my beloved mother. Jangan jelous. =D

Hah, apakah??? Weyh, Stakat gambar kan, adik xheran la. Adik ada kat kg ni. Mak ayah nenek adik2 suma ada depan mata. Bleh pelok2, bleh kiss2 lagi! Uwek!

Untuk pengetahuan semua, 'beliau' yg send MMS tersebut ialah
En. Saiful Hazim bin Abdul Razak a.k.a angah saya!!! Beliau masih single, dan sedang menunggu Persona beliau keluar dari Proton. (promosi, adik tau angah sukeeee!) heeeee~

Nanti adik tgkp gambar ngn mak ayah byk2, adik send kat angah plak. Usah kau meronta2 dan menangis okeh! Hahahaha

Utk My Beloved Mom, Happy Belated Mother's Day. I LOVE U mak!!!!!
Puan Hasimah Binti Manab, u r the greatest mom all over the world. I O U so many things. No words can describe how much I love U!!! Ica sayang mak!!!!!!!

~HOME SWEET HOME~
Labels: edit post
10 Responses
  1. raian Says:

    tayang abg nmpk..
    aahahahaha..

    anuar zain? lelaki itu yg teman ko..
    damn~!


  2. NisaHEBAT Says:

    ala skali skala tayang abgang.nk ke? leh mtk no kat aku.gagaga

    yela
    sepanjang perjalanan, anuar zain asek nyanyi utk aku je
    xhenti2.
    apa bley buat~~


  3. raian Says:

    muhaha..xnk la..
    dpt adek ipar cm ko..
    hari2 ak kene rogol..
    hahaha..

    owh..anuar zain..
    wink*


  4. NisaHEBAT Says:

    aku pon tanak kakak ipar cm ko
    hari2 kena raba~
    anuar zain?
    apsal nk wink*2 plak
    jgn gatal!!


  5. raian Says:

    ko la raba ak dulu..
    aahaha..
    wink* likeeee~!


  6. Nisa HEBAT Says:

    weyh, sikit pon xbernafsu nk raba ko arhhh
    pe yg ko ada, suma kau ada
    wahahahaaa


  7. raian Says:

    ape tah..
    ape yg aku ade..
    semue ko ade..dol..
    aahaha..


  8. Nisa HEBAT Says:

    btol la
    yang aku takde pon, ko xde
    as an example, (cm jawab exam), laki!!!
    aku xdek laki, ko pon xdek laki!
    hahhaha


  9. raian Says:

    laki ak ade lg..
    cume..ak kureng pasti..
    ;(


  10. Nisa HEBAT Says:

    alalalala
    sabar la ekkk