Nisa HEBAT
Khayalan tingkat tinggi yang bisa menggapai mimpi... Lebih indah dari mengerti realiti duniawi yang penuh perkosaan janji dan diskriminasi...

Rasa yang sudah mati, telah lama lenyap, sudah aku buangkan, seakan-akan masih mahu mengekori bayangku... Selangkah aku pergi, selangkah menjauhlah ia. Namun setelah jauh aku berlari, ia datang kembali... Arghhhh!!!! Yang pergi biarkan pergi, yang berlalu biarlah berlalu, yang di hati tetaplah di hati, dan yang di kaki, rasa nk pijak sampai mati! If dah pergi, pergi. Jangan datang balik. Semak otak okeh. Kacau.


Di satu mood yang lain;


Aku amat mengagumi dan gila terpesona. Sembang kencang, cakap letup nak abes. X kesah. Xpe..selagi xbuat taik ngan aku, aku pon xheran. Tapi, aku xtaw ape aku rasa sekarang. Marah x, sedih jauh sekali. Suka ape la lagi. Lebih kepada tiada perasaan kot. Menyampah memang banyak. Sedikit menyampah dengan sikap yang penuh fake dan kepura-puraan nak mati. Gelak golek2. Semoga berbahagia kekal abadi, direstui dan bla bla bla. Big loser!!! I'll wait for the time. I know you, very well!


Another part;


Benarkah kerinduan itu satu nikmat...? Atau sekadar mainan kata... Tidak pasti. Confused. Awak.
1 Response
  1. cermin Says:

    banyak yg mengaburi fikiranmu huh? Lihatlah cermin. dan luahkan . itu bisa mengenal dirimu yg sebenar .