Nisa HEBAT
Maafkan saya. Tittle xde kena mengena. Saje nk wat statement ngada-ngada. Tapi ni ada kaitan ngn hidup.

Semenjak intersesi start, overall perjalanan hidup sama je. Bgn pagi, g kuliah, makan, balik, tdo smp petang, g jogging smp maghrib, mlm tgk tv. Cuma mlm smlm kuar makan ngn angah (mekasih la angah blnje adik ye, after dis kita tgk wayang lak!). Selainnya, sama je. Masa2 terluang, on9. Hadoyyyy apakah?? On9 pon sekadar merosakkan akhlak ngn rai. Dah 3 hari melaui perjalanan hidup yang sama. Dan sekarang pulak dah agak malas menjalankan aktiviti berpoya-poya. Ain kata "gadis melayu dok umah je!". Heeeeee.

Sambil bosan saya baca buku baru beli kat MPH Isnin lepas.
"La Tahzan, Jangan Bersedih- Khas Untuk Muslimah Bijak Bestari"

Ain cakap buku ni terlalu berat untuk bacaan dia. Hahahaha


p/s: Sebenanye aku pon xcaya aku beli buku ni dan sedang membacanya. Saya suggestkan gadis2 di luar sana turut baca buku ni. =)

Kebosanan dan kekosongan. Saja nk merepek.
6 Responses
  1. Anonymous Says:

    aku da bace skit..
    agak besh la..
    muahahaha..


  2. Nisa HEBAT Says:

    bgs!
    mana dapat dowwww


  3. Anonymous Says:

    wah..
    bukan main..
    rosak akhlak bersama yg "tercinta" ek

    buku ape tuh..
    ak terase beban tuk bace..
    hehehe..


  4. Nisa HEBAT Says:

    yela.
    minda aku yg bersih ni kau dah cemari ngn babi2 kau tuh!
    xnk baca sudah
    watpe nk paksa2
    hahahah


  5. Anonymous Says:

    muahaha..
    nizam yg suruh aku baca buku tu..
    dye kate buku tu bagus..


  6. Nisa HEBAT Says:
    This comment has been removed by the author.