Nisa HEBAT
Suatu ketika sebelum ini;
'Aku sayang dia. Aku tak leh idop tanpa dia...Owh Amirnazmiku....'


Pastu time YM dia ngn Zaty cakap cmni lak;

'Esok aku nk deting ngn sayang aku. Ko x deting ke? Kahkahkah. Kesian orang xde bf. Bf satu fakulti pon leh breakup. Dok umah je ke??? Wahahaha..' (ayat macam sial la, tp aku xkesah). Zaty kutuk aku gila kaw2.


Beberapa hari yang lalu;

'Aku dah xpeduli. Sampai bila aku nk sabar je. Lgpon skang aku rapat ngn skandal aku.'


Hahahaha turn aku gelak golek-golek pulak!!!!!!


Tapi, bapak giler cepat kau berskandal ya. Aku pon belum skandal ngn sapa2 lagik. Cit lu Rai!! Xpe, at least x sunyi. Life hepi2. Sampai webcam2 la ngn skandal. Siap tangkap gambar curi2 la jugak. Skandal ke??


Cuma, kemusykilannya di sini, perlukah berskandal? Apakah status anda dan skandal dalam istilah bahasa pujangga? Cepatnya menemui skandal? Kenapa skandal? Xnk commit ke? Whateva, skandal kau kan. Nak satu! (ayat gedik+gatal). Hahahah. Bluwek!!!


Sekian, ada sesiapa lagi yang berskandal? Hebat ke berskandal??


Nisa HEBAT, Rai suka merembat! *wink*
9 Responses
  1. raian Says:

    ak nk komen ngn penuh pjg lebar..

    tp..b4 tuh..
    ape yg dimaksudkn ngn pandai merenbat?


  2. Nisa HEBAT Says:

    merembat 2 suka mencurik
    saja nk bg sedap ayat
    hahaha


  3. cik nisa..
    no skandal no life la..
    caya la ckp aku..
    muahahaksz!


  4. raian Says:

    betol tuh..
    no scandal no life..
    waaahh


  5. Nisa HEBAT Says:

    skandal tu tergolong dalam kategori apa?
    dat mean main2 la?

    no scandal nno life?
    ek eleh..
    idop je aku ni
    ada je life
    wpon agak sunyi la~


  6. raian Says:

    agak sunyi?
    dah ade ak pun sunyi gak ke?


  7. Nisa HEBAT Says:

    ko 2 keje nye membabikkan aku je
    hahaha


  8. raian Says:

    haa..ok la tuh..
    xde owg yg nk membabik segala ko..
    meh ak jd yg tuh..
    (babikkkkkkkk~!!!!)


  9. Nisa HEBAT Says:
    This comment has been removed by the author.