Nisa HEBAT
31 Dec untill 1 April.
Ouchhhh thnx dear 4 everything. =)


Benar katanya, kita hanya merancang...segala yang belaku di luar kawalan, penuh kejutan dan luar jangkaan. Namun segalanya diterima dengan penuh ketabahan. Melayari kehidupan yang agak 'sucks' lately ni btol2 menjadikan aku seorang manusia yang dah xberapa manusia. Segala2 mcm dah x terurus...Segala2nya...


Berdiri sendiri, berjalan sendiri dan berlari sendiri, kekuatan aku genggam bersama insan2 yang menemani... Dalam larian itu kelihatan aku semakin jatuh dan bakal rebah... Hembusan kegagahan tidak lagi aku rasai, hilang, dan pergi.... Tidak pasti samada aku yang berlari meninggalkan, atau aku yang lari ditinggalkan atau kedua2nya... Sakitnya tika ini, hanya airmata menjadi teman, dalam sayup2 keindahan... Impian bertukar menjadi kenangan dan memori sekadar di ingatan...


Jauh, jauh, dan jauh...dan aku titipkan ketabahan... Kala ini, aku kembali bersama insan paling memahami, my mom.. Thnx mom, u r always being wif me. She's the 1st person i let to know.. Thnks mom...sangat terharu..berkongsi suka duka, ketawa dan air mata... thnx mom, i love u...
For the 1st time, i cry wif her... told her everything, my feeling, my tears... really appreciate it mom, i love u n i owe u....a lot. Even far, u r near, alwys in my heart. Wish i can hold u tight mom...i miss u... I didn't expect that i can tell her about this... but since he's the 1st man i introduced to my parents, so mom should know rite....

Also, Sara n Ikhwan. Thnx guys.. Both of u, never failed to motivate me. How lucky i am to be your friend. Thnx guys.


So, this is the second time. I know, i can handle this better.... Keep on smiling, being a matured girl (as i promised), i'll try my very best. Wishing for ur happiness wif them. And i, still here.... Me n myself.Again.


*listening to 'EVERYTHING'*
oouucchhhh....
3 Responses
  1. Learn a lot from u, making me a better man 4 tomorrow.thx 4 the sweet time we spend together...u r the only gurl who had change me, THXXXXXXOXO!!:-)


  2. Nisa HEBAT Says:

    thnx 4 da sweet time also especially betapa comot kte makan j.co!hahahaha u 2, chge me a lot, thnxxx... wish u found someone else better, n be a better man for that lucky girl!=)


  3. Anonymous Says:

    jgn la mnanti ape yg xpasti..
    sgale yg kite plan..
    xmungkin terjadi..
    smoge..
    tabah hadapi segala jalan yg ada..

    sedia atau tidak..
    bolos saja dinding itu..
    =D