Nisa HEBAT
Malam yang semakin gelap....Pagi yang semakin malap...Aku masih di sini, di kamar ini, mencari2 sesuatu yang telah pergi....Arghhh kurang pasti adakah benar aku mencari... Atau sekadar untuk menemani.... Aku melihat diriku kini xlebih umpama kertas yang ditiup sang angin...Yang membiarkan dirinya terbang tanpa melawan... Yang x mampu mengelak arus halangan... Yang melayang-layang dan terhuyung-hayang...

Bingung, bingung dan semakin bingung.... Ke arah jalanan ketidakpastian. Aku mendongak ke langit, dan bertanya pada hati, 'apa sebenarnya yang aku inginkan?'. Di situ wujud ketidakpastian yang sukar utk dirungkai kerana naluri aku sendiri x punya jawapannya..


Hurm...mungkin aku masih terkejut... Sesuatu yang xpernah aku fikirkan, x pernah aku sangka dan xpernah aku bersedia untuk menghadapinya. Suatu kejutan yang mengejutkan! Tapi, mungkin aku pernah mengharapkan... Sebagaimana sukar untuk membina, jauh lebih sukar untuk menerima serpihannya... Apatah lagi jika masih tinggal di tanah ia mekar. Semakin confused di sini....


Hiks, biarlah... Sudah penat utk semuanya... Aku cuma memerlukan teman agar bisa aku nyanyikan tangisan serta memetik kekuatan. Kekuatan untuk membina harapan dan menguburkan impian...Ye, kekuatan! Be a strong girl!!


Sekian, terima kasih.

=)
0 Responses