Nisa HEBAT
Kebosanan melanda!
Tahap yang melampau!
Membuatkan aku buat sesuatu yang dah lama aku tak buat
.
Tangkap gambar sndri!!!
hahahahahha

So, ini saya kongsi dgn anda semua!

Lokasi: umah along kat gombak.


Okeh, 1st pic. Side tepi. Tgh menghadap cermin. Heeee








Gambar ni, bukanlah aku amik kejap td. Tp masa baru2 potong rambut 2 bulan lepas. Heeee tgh stady la konon. 2 pasal pkai spek!

Btw, blakang yg kaler ijau 2 bantal fevret saya! Sangat cantek pasal die combination ijau ngn pink.

Wahhh cayang u my bantal!











Haaaa saje nk membolatkan mata. Xtaw apa motif pic nih.
Maklumla syok sendiri snap pic sndri...

~lalalala~












Snap pic tepi peti ais!

Baik, berikutnya mknn dan minuman kegemaran saya!

Mamee dan Vitagen!

Suka mamee BBQ pasal plastik die kaler pink!
Dan suka vitagen anggur pasal ianya sedap!

Heeeeee=)







Oleh itu, ketahuilah bahawasanya bosan itu sangat membosankan.
oh lalalalala~


Nisa HEBAT
Labels: edit post
8 Responses
  1. maiSarah Says:

    hahaha!~
    paling terbosan la 2 amek gmbq sndiri!!!
    haha~
    lapaq dowh!!


  2. Nisa HEBAT Says:

    lapaq?
    cek ada mamee
    smlm beli kat giant
    meh dtg
    pakej ngn vitagen skali


  3. maiSarah Says:

    i like vitagen!!!!!
    waaaaaa!!!
    mnci sgt!!!!!


  4. Nisa HEBAT Says:

    u ni asek mencik2 i je
    nnt lama2 u fall in luv ngn i plak
    eeuuwwww
    xmoa2!



  5. Nisa HEBAT Says:

    speechless??
    mengapakah??


  6. Anonymous Says:

    ak suke yg Vitagen
    anda nmpk sgt model..
    hahaha..


  7. Nisa HEBAT Says:

    owh...
    aku pon terasa cm 2
    oh vitagen!!
    amik la i jadi model u!!!