Nisa HEBAT
Yes, God is fair! I know it! Hari ni, sedikit demi sedikit masalah yang aku hadapi setel. Umah sewa?? Heeeee hampir ke jalan penyelesaian. Dah tanak pening kepala. Broadband? Juga sudah selesai. Kini aku bleh tergedik2 on9 di mana2 sahaja tanpa batasan. Petang tadi, time Celcom Center dah nk tutup, aku berjaya memboloskan diri ke dalam Celcom Center tu. Setelah menunggu dengan agak lama, (walaupon ikut q no, ada sorg je yang depan aku), akhirnya no aku naik! hahahah dengan langkah penuh kesopanan dan kesusilaan, aku menuju kaunter. Dan melemparkan senyuman yang berpakej dengan soalan rasmi. "bboadband saya xboleh pakai. kenapa ye?" ok, orang yang jaga kaunter tu pon mtk la no ic aku, XX0629055016. Pastu bleh plak die tanya akaun ni atas nama sape? Aku yang blur, jawab jela, Khairunnisa Abdul Razak. Dan setelah beberapa second, aku mendengar beliau berkata "owhhh patut la, dah 3 bulan xbayar, kena potong la tuh". Dah agak dah...lalu dengan berbekalkan duit 14ringgit je, aku hulurkan lah debit kad. waaaaa rasa nk nangis itu time! Sedikit demi sedikit wang ringgitku terbang tanpa dilihat depan mata. Tapi takpe, hasilnya, kini aku bleh tergedik2 on9! Juga, hari ni rasa macam best. Tataw nape. Myb azab marketing dah setel dan juga hari ni suma orang pon macam layan je aku. Oh lalalala~
0 Responses