Nisa HEBAT
Lately ni, begitu banyak masa aku habiskan bersama dia. Makan, keluar, shopping, stady dan apa jua bersama... Selalu... Sangat seronok. Tak terasa kekosongan sebab die sentiasa ada. Dan ini pun, aku baru balik dari keluar dengan die. Terasa kebahagiaan yang dia bawa. Dialah tempat aku mengadu. Pada bahu dialah aku luahkan tangisan aku.. Seseorang yang aku boleh count on. Dia yang xpernah berkira dan sentiasa ada kala kesusahan. Dan sebentar tadi, die juga mengutarakan masalah2 yang berlaku di sekeliling dia sebagaimana aku meluahkan masalah2 yang sedang buat aku semak otak.

Lalu, muncul idea, dia suruh aku tulis novel sebab terlalu banyak kisah yang berlaku sekarang. Banyak la novel kau!Norma-norma kehidupan yang penuh dengan tarian dan lakonan manusia. Mematangkan kami berdua dalam menilai erti persahabatan dan keikhlasan manusia untuk berhubungan... Jauh di sudut hati, aku merindui sahabat2ku yang kini bersepah di seluruh Malaysia. Namun, keikhlasan bersahabat sentiasa mendekatkan kami. Biar pun tanpa khabar berita dan suara, aku tahu, sebagaimana ku, mereka jua begitu. Merindui detik-detik manis kami....Faizal, Ekin dan Pijan... Kacamata..=)


Dan bersyukur aku kerana di sini, aku mengenali dia. Umpama seseorang yang menenangkan kala kemarahan, melembutkan kala kekerasan dan menyejukkan kala kepanasan. Terima kasih atas semua. Sayang kamu!!!Sayang kamu SARAH!!!!!

for the joy and friendship,=)
2 Responses

  1. Nisa HEBAT Says:

    ko x dating ngn aku
    ko x stady ngn aku
    ko x mkn ngn aku
    ko x shopping ngn aku
    so cmne ko bleh terasa 2 adalah ko??
    musykil!