Nisa HEBAT
Suddenly, aku tgh stady, tetiba teringat kenangan2 lalu... Seorang demi seorang muncul dalam kpala. Sampai aku xleh fokus stady.... Btol2 kacau especially about something... Dan suddenly plak keluar lagu anuar zain, PERPISAHAN.

Ku mengerti perpisahan ini,

bukan kerana kau membenci,

tapi kasih yang pernah ku beri,

tiada lagi bersama....


ku harungi hari demi hari

bersama wajah xmungkin akan kembali

tapi hati masih TAK TERIMA

ditinggalkan sengsara...


keraguan ini bukanlah padamu

perasaan hati masih rindu

kekalutan ini hanyalah untukku

tercari2 bayangmu....

xsanggup aku..kehilangan...kehilangan...

kasih...tercari-cari...


keraguan ini bukanlah padamu

masih tercari2 bayanganmu

xsanggup aku kehilangan mu....


Actually, selalu je aku dengar lagu ni pasal aku suka lagu anuar zain. Tapi ntah la mlm ni, it make me remind of someone (or maybe some'two'). Ayat demi ayat, baris demi baris... Macam saje nk buat aku menyentap time2 yang sepatutnya aku baca buku atau tdo pon bagus gak. hadoyyy


So, what to do? apa lagi, operasi mencarut di fb lah!hahahah naseb bek rai, man ngn wan on9 pepagi buta nih. So, kurang sket la ke'emo'an aku.dududuuuuu!
2 Responses
  1. untebetine Says:

    i like dis song gler2 sgt!


  2. Nisa HEBAT Says:

    me too!!!!!!!!
    gler suka arh.
    bleh karoke lagu ni.